Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Sporthändelser

Av Kenneth Andersson - 9 december 2010 14:16

Då var det dags igen....

Att det ska vara så sjukt att en person som kollat på hockey och gör en anmälan till polisen om misshandel. Jag tänker fortfarande på Nils Ekman-fallet.

Jag läste artikeln på sportbladetnätsajt.

Håller helt med alla de som kommenterat.

Ska var enda slashing,hakning och smågruff bli ett polisfall???

Fan skärp er, ni nu som kollar på hockey "LIVE"

Det tillhör sporten med tuffare tag. Däremot ska de som dömer göra en korrekt bedömning.


Nu till andra händelser

Full omgång i elitserien i kväll.

Botten möte igen.

Frölunda möter MODO. En intressant match ur den vinkeln att det är som alla experter säger "6 poängsmatch".


Sen har vi Färjestad mot HV 71.

Brukar bli bra fighter när de möts. Per Ledin mot Emil Kåberg...gamla kompisar


Brynäs mot Timrå.

Får se om Brynäs lyckas vinna igen på hemmaplan. Eller ska Timrå ta poäng.


Luleå mot AIK.

Stora överraskningen AIK som vinner mot många topp lag. Här gäller det för Luleå att se upp...


Skellefteå mot Södertälje.

Inget att säga. Här ska det vara tre poäng till SAIK mot jumbon. Blir det förlust för SSK så kommer de nog sparka Peter Popovic.


Linköping mot Djurgården.

Den här matchen kommer bli svår att tippa för den som nu gör det. Inget av lagen har visat sig från den starka sidan på de senaste matcherna. I och för sig tog DIF en 4-1 seger men den var välbehövlig då laget gjort ganska dåligt i från sig. Hardy har det tuff liksom Sääkijärvi.


//Kenneth



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kenneth Andersson - 23 augusti 2011 10:38

Nu var det ett tag sedan jag bloggade här.. Gör ett inlägg.   Sommaren är snart förbi...Till alla er som vill veta: Så förra året började de snöa i mitten av oktober. Bara två månader kvar. Hoppas det inte bli det i år...Men vädret rår vi a...

Av Kenneth Andersson - 11 augusti 2011 09:06

Jo det är just det. Sista dagen på Norrtälje Tidning.   Vad kul jag haft i sommar. Och jag har fått stora erfarenheter när det gäller sportvärlden. Men saga har ändå ett slut. Och det är idag. Om två veckor så börjar skolan. Sista året där ...

Av Kenneth Andersson - 4 augusti 2011 14:37

Då sitter man på jobbet och kollar mejl och dylikt. Har även ringt ett samtal om en handbollstjej i Rimbo HK som ska byta klubb. Dock inget nytt alls. Hänvisade mig att återkomma nästa vecka.   Då har man en vecka kvar.. Lite tråkigt eftersom...

Av Kenneth Andersson - 1 augusti 2011 10:00


Nu har jag bara två veckor kvar på mitt vikariat på Norrtelje Tidning. Jag har fått en massa erfaenhet och rutin på dessa månader jag varit här. Allt tack vara mina underbara kollegor på redaktionen. Tack sak ni ha...   Nu är det bara en måna...

Av Kenneth Andersson - 20 juli 2011 23:57

Jo det kan man säga... Har varit på bågskytteklubben som är ny i Norrtälje. Fivk också testat det. Något som var ganska kul. Träffade tavlan... inte mitt i prick men i alla fall.   Sen har jag redigerat hela sporten. Hoppas Pove är nöjd med r...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards